2011. szeptember 28., szerda

Második hét: szeptember 26-október 2

Sajnos hétfőn és kedden nem sportoltam semmit. Valahogy este már nincs kedvem a suli után, és többnyire együtt vacsizunk Maggival, a német lakótársammal olyan 8 körül. Ő később ér haza, és utál egyedül enni. Aztán többnyire legalább 10-ig beszélgetünk, utána pedig hulla vagyok. Régen is ez volt, az este nekem mindig tök hamar elmegy, és nem tudok sportolni akkor, kivéve, ha munka után rögtön nekikezdek. Nincs előtte cigi, nincs előtte kaja, vagy netezgetés. Neki kell állnom és kész. Viszont ami tényleg felemelő, az a reggeli sportolás. Kiugrasz az ágyból reggel 6 - kor, egy óra edzés, hétre már meg is vagy, és kezdődhet a nap, még rengeteg időm van elkészíteni egy finom, és egészséges reggelit, kávézni, kiválasztani, hogy milyen ruhát veszek fel, esetleg kicsit meditálni, zuhanyozni, megcsinálni a hajamat, sminkelni. Imádom azt, amikor jól kihasználom a reggelt, és úgy indul a napom, hogy már egy halom kötelezettséget letudtam aznapra. Az edzés feltölt energiával, egész napra való jókedvvel és önbizalommal, és sokkal több erőm van mindenhez. Az esti edzés is jó, de sokszor túlságosan felpörget, és későn tudok csak elaludni, ráadásul sokszor csak nemakarva-nyögve tudok nekikezdeni.
Ez Pesten könnyű volt, mindig idejében keltem. Rájöttem, hogy ez azért is sikerült, mert nyáron már korán világos van.
Na,itt Franciaországban nem ez a helyzet. Reggel 7-kor éppen hogy csak világos van, viszont este csak 9 körül kezd sötétedni. Még mindig. És még mindig 30 fok van délben, ó, jeeeee!!!! Imádom, még mindig javában a nyári cuccaimat hordom.
Szerdánként nem dolgozom, ezért sikerült lenyomni a fegyencedzést:
Lábemelés első lépcső: 1X40, 1X35, 1X20...Hát, a végére kissé elfáradtam, ez tényleg kemény. Viszont néztem magamat a tükörben, és nem vagyok benne biztos, hogy jól csinálom. Még egyszer megnézem a könyvet. Ha ugyanis lecsúszom a fenekemmel a szék szélére, akkor magasabbra tudom húzni a lábamat. Vajon ez csalás? Ráadásul, néha észreszeveszem, hogy ha összegörnyedek, akkor könnyebb a gyakorlat. Ezt is megnézem, hogy a hátamnak végig egyenesnek kellene -e maradnia. Mert ha igen, akkor lehet hogy még mindig csak 10-et tudok belőle csinálni, nem 40-et....

Fekvőtámasz falnál: 3X40

ebből lenyomtam gond nélkül a 3X40-et, jól is csináltam szerintem, azért a végére már tök nehéz volt, és meg is izzadtam. Szerintem ezt jól csináltam. Következő napon jöhet a második lépés.

Guggolás gyertyában:1X40, 1X35, 1X20

Ez már sokkal szabályosabbra sikerült, mint múltkor, jobban ki tudom húzni magamat gyertyában, és magasabbra tudom emelni a lábamat. Azért a végére elfáradtam, háromszor negyvenet akartam, de nem sikerült. Nem tudom, hogy menjek-e vissza 3X20-ra, vagy próbálkozzak addig a 3X40-nel amíg nem sikerül...Azért veszélyesnek érzem ezt a pózt, félek, hogy meghúzom magamat, ezért követni fogom a "mindig hagyj egy kis erőt a tankban" elvet.

Örülök, hogy ma lenyomtam az edzést, sajnos hétfőn és kedden nem mozogtam, de ezen most már nem tudok változtatni, nem ostorozom magamat, inkább a jövőre koncentrálok. Most azt találtam ki, hogy a három szabad napomon, szerdán, szombaton és vasárnap fogom nyomni a fegyencedzést, mert akkor több időm van, és emellé beiktatok két futást hétfőn kedden csütörtökön vagy pénteken. Mivel ennek a hétnek az elejét elcsesztem, ezért csütörtökön és pénteken elmegyek futni, szombat vasárnap pedig vár a fegyencedzés. Sajnos (vagyis hál istennek) csütörtökön Toulouse-ba megyük, lesz ott az önkénteseknek egy szemináriuma. Remélem, lesz lehetőségünk megnézni Toulouse-t kicsit jobban, hiszen még nem láttuk normálisan, bár csak egy óra..Viszont lehet, hogy így aznap már nem megyek futni...Akkor viszont szombaton kell még lenyomnom egy futást. Ezek a tervek. Istenem, adj erőt, hogy sikerüljön. A régi kondimat, és a régi testemet akarooooom!!!!!

Sajnos péntek óta elég durva evéskényszerem volt. Ráadásul itt rengeteg finomabbnál finomabb sajtot és mousse au chocolate-ot lehet venni. Imádom a mousee au chocolate-ot. Nem tudom, mennyit kellene ennem belőle, hogy elég legyen. De nem szabad ilyeneket vennem, drága is, és csak 8-as kiszerelésben lehet kapni, ami veszélyes. Amúgy ezt eléggé utálom, hogy mindent, a joghurttól, csokitól megkezdve müzliszeleten át minimum 8-asával lehet venni. Persze, megéri, csak tök nagy a kísértés mindet felfalni. Ugyanakkor könnyebb megállni, hogy egyáltalán ne vegyünk ilyeneket, mert akkor egyszerre kell érte sok pénzt kiadni, és nehéz hazacipelni. Ugyanakkor oda kellene figyelnem az inzulinrezisztenciámra is. Egyáltalán nem kellene cukrot ennem. A fehér liszt nélkül el vagyok, az oké. De a csokoládé mousse-ok, pudingok, Creme Catalan, zsíros, isteni sajtok, csokoládé szuflék....ahhhh. Bár lehet, ha végigeszem egyszer a palettát, akkor már nem is lesz érdekes és újdonság....Szerencsére ma nem kívánom az édességet. Remélem, ez így is marad, és szépen lassan vissza tudok térni a jó kis IR diétához, amit nagyon nem kellene abbahagynom, ha nem akarok cukorbeteg és meddő lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése