2011. december 29., csütörtök

Újrakezdés: negyedik hét: Dec 19-25: Heti összefoglaló

Na, most egy összefoglalót írok a heti edzésekről egyben, mert el vagyok maradva a bejegyzésekkel( szerencsére az edzéssel annyira nem:)), és be szeretném pótolni.

Egész jó vagyok ahhoz képest, hogy ez volt a karácsonyozós hét. 17-én vissza Magyarországra, kábé a reptérről mentem David Guetta koncertre:) Sok tali, beszélgetés, kávézás közepette is lenyomtam egy-egy edzést kedden és szerdán, kb hasonló eredményekkel, mint az előző 7-en:

HÚZÓDZKODÁS:
3X5


FEKVŐTÁMASZ:

Harmadik lépés (térdelős fekvőtámasz)
3X10-
Ez eggyel több, mint korábban. hurrá.
HAS:

Negyedik lépés

3X20 (épp ugyanannyi, mint a múltkor)

GUGGOLÁS:

Második lépés:

3X38 már ment folyamatosan.

A keddi és szerdai edzésnek volt egy kis "najólvantudjukmárleeztis" jellege. Nem tudtam az elmémmel teljesen ráhangolódni, össze-vissza jártak a gondolataim, sok dolgot kellett - kell intéznem ebben a 2 hétben mert utána megint nem jövök 6 hónapig és elég feszes az ütemtervem. Ezért nehéz volt beiktatni az edzéseket, de örülök, hogy azért sikerült. Szerdán hazamentem a szüleimhez Nyírmadára, szokásos 5 órás vonatút, stb. Otthon, a békés szabolcsi nyugalomban végül lenyomtam egy normális fegyencedzést pénteken vagyis 23-án: 

HÚZÓDZKODÁS:
2. lépés helyett az a bizonyos másfeledik lépés :

3X35

FEKVŐTÁMASZ:

Harmadik lépés (térdelős fekvőtámasz)
3X15

Juhúúúúú, erre nagyon büszke voltam ám:)
5-tel több mint korábban.
HAS:

Negyedik lépés

3X30 (ez meg 10-zel több mint korábban)

GUGGOLÁS:

Második lépés:
megvan a bűvös 3X40.

Következtetések: 
-Sajnálom, hogy csak 3-szor edzettem a héten, és nem ötször. A heti 3 erősítő és 2 kardio az ideális, de ha a szüleimmel vagyok akkor nem tudok futni menni télen mert jön a lecseszés, hogy "hülye vagy kislányom, télen futsz, megfázoooollllll" . Még szerencse hogy Pesten és Franciaországban nem tudnak leellenőrizni, ha futok télen. Húúúúú mekkora lázadó vagyok!:) De az is lehet, hogy anyukámnak van egy kristálygömbje és abban mindig lát engem, és felesleges minden titkolózás. Na mindegy, de annak is örülök, hogy karácsony, és a Castres-Toulouse-Budapest-Nyírmada táv leutazása ellenére is legalább 3x edzettem, a kaját viszont hagyjuk, zserbó és beigli- hegyek. Januárban elkezdem a paleolit táplálkozást, le kell fogynom. Nem látok más kiutat, a francia nők szépségesek, elegánsak és véknyak, én is olyan akarok lenni mint ők. Sok anyuka  a sulimban 2 gyerek után csinosabb mint én most. Ha nekik megy, nekem is. Ráadásul a paleo még az inzulinrezisztenciára is jó állítólag....Mindegy kipróbálom ártani nem árthat.

-Sajnálom hogy nem kezdtem el még mindig a hidat, de sztem januártól kezdem, amikor nyugodtak lesznek a körülmények, újra rendszeres élet, no utazás, no karácsonyi zabálás, no piálás, no koncertek.....

-Éreztem a fejlődést a térdelős fekvőtámasszal, a hassal és a guggolással is, ez örömmel tölt el. Lassan guggolásból is lépek a második lépésre szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése