2011. december 29., csütörtök

újrakezdés ötödik hét: (Dec 26-január 1.) dec. 29-ei edzés

Hű, megvan a második fegyencedzés a hétre. Ha még egy edzést lenyomok és még egy futást be tudok iktatni a péntek - szombat - vasárnapba szilveszterezés ellenére is, akkor én leszek a legboldogabb ember a világon:)

Has:
ötödik lépés most először:
3X15.
Közben megnéztem, és a negyedik lépést csak 3X25-ig kellett volna csinálni, nem nem 3X30-ig. Na mindegy, gondolom nem árt meg. Ennél pedig csak 2X20 van a könyvben, nem 3X320.....

Húzódzkodás:
Most megint megpróbálkoztam a második lépéssel. De csak

3X4

ment. Lehet visszatérek a másfeledikre még.

Guggolás:
Harmadik lépés most másodszor:

3X14 ment.

Lehet, hogy kinyomhattam volna a 3X20-at, ha nagyon erőlködök....De majd legközelebb. Illetve szerintem tökéletesíteni kellene még a technikámat, sokszor nem ért hozzá a vádlim a combomhoz leereszkedésnél, pedig hát az ugye helytelen.....Megtanulom szépen pontosan aztán majd emelek ismétlésszámot.

Fekvőtámasz:

Térdelős fekvőtámasz

3X20.

Ezzel egészen szépen haladok. Megint öttel többet sikerült csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése