2011. december 29., csütörtök

újrakezdés ötödik (juhúúú) hét: Dec 26-január 1.

Hú de örülök, hogy már a negyedik hetet taposom. Újra él a remény, hogy vissza tudom csempészni a rendszeres testmozgást az életembe, ahogyan ez az elmúlt három évben volt. Egyelőre jó a fegyencedzés, hamar megvan, nem kell hozzá semmi eszköz, nem kell elmennem otthonról, tudom csinálni Franciaországban, Budapesten és Nyírmadán is, és egyelőre nem unalmas, van izomlázam és látok fejlődést. Szal egyelőre bejön, de lehet januártól nézek mellé valami olcsó fitnessztermet Castres-ben.

26-t még otthon töltöttem Nyírmadán a családdal, nagyon jó volt magyar himnuszt énekelni karácsony este a nyírmadai református templomban:) Franciaország most csak egy távoli álom. Azt érzem, még soha nem láttam Magyarországot ennyire szépnek. A kivilágított Budapest láttán majdnem elsírtam magamat....ahhhh de hiányzik, szegénység, belpol helyzet ellenére is, szeretem is a kis hazámat.....

26-án nem edzettem, mive ez a karácsony utolsó napja. 27-n pedig azért nem, mert délben indultam vissza pestre, 5-re már fel is értem, aztán rögtön Vad Fruttik koncerten találtam magamat. Sajnos lement vagy 4 sör meg egy fröccs jó sok cukor, és utána muszály enni...jajjj....De 4 hónapja egyszer sem voltam spicces sem, FR-ben egyáltalán nem iszom, úgyhogy ennyi jár talán....

Szerdán másnaposságomat és a MÁV jártain eltöltött 5 óra ellenére lenyomtam a fegyencedzést.

HÚZÓDZKODÁS:
Az a bizonyos 1,5-edik lépés:
3X40
Ez tényleg jó. nehezebb valóban mint az első és mintha jobban lenne tőle izomlázam a karomban és a hátamban.


FEKVŐTÁMASZ:

Harmadik lépés (térdelős fekvőtámasz)
3X17
Kettővel több, mint a múltkor.

HAS:
Negyedik lépés
3X31

Csak eggyel többet tudtam kinyomni ebből...De azért az ötödik lépés már elérhető közelségbe került.

GUGGOLÁS:

Harmadik lépés(juhúúúú)
3X10


Ez a kezdő edzéscél. Hmmmm....tudtam volna többet is, ha nagyon erőlködöm....de nem akartam nagyon erőlködni.


Összességében elég light-os edzés volt, de ha beleveszem a másnaposságot meg a vonatozás fáradalmait, akkor büszke vagyok magamra, hogy ennyi is összejött.


Még ott a csütörtök, akkor lehet futok,
Pénteken szerintem tudok edzeni, szombat reggel mindenképp (szilveszter reggelén), és még akkor vasárnap kéne edzeni, hogy meglegyen a három. Későn kezdtem el sajnos, ajjajjjj, lehet inkább lenyomom csütörtök és szombaton, pénteken és vasárnap pedig pihenek. Vagy futok. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése