2011. december 5., hétfő

újrakezdés Első 7 november 28-december 4: 2. nap

Kedden is lenyomtam a fegyencedzést, szerdán voltam futni, most pedig vasárnap este van (na jó hétfő hajnal 00:48 perc). Örömmel jelentem, hogy a hét harmadik fegyencedzését is lenyomtam, annak ellenére, hogy ma Bordeaux-ban voltam, reggel 7-kor indultam és 23 30-ra értem haza, és még utána nekiálltam. Csak hát péntek-szombaton nem edzettem és azt akartam hogy meglegyen a heti 3. Ráadásul aludtam a vonaton, úgyhogy nem is vagyok még álmos.

Ez sikerült:

Húzódzkodás 2. lépés: 3X 3
Guggolás: 2. lépés: 3X30 (juhúúúú ez 10-zel több mint múltkor)
Fekvőtámasz: 2. lépés 3X30 (juhúúúú ez 5-tel több mint múltkor)
Lábemelés: 2. lépés 3X30 (juhúúú ez is 5-tel több mint múltkor).

Jajj de jól érzem most magamat. Elmúlt a bűntudat, le is nyújtottam utána meditációs zenére, és remek feszülést érzek most a testemben, az endorfin pedig csak úgy buzog a véremben. Istenem, Köszönöm, hogy volt erőm megcsinálni. Bordeaux annyira csodás volt, nem is hittem volna, hogy ennyire szép, ez a nap egyszerűen fantasztikus, az edzés méltó megkoronázása volt ennek a napnak.

Lehet, hogy azt kellene csinálnom, hogy reggel lenyomok 2 gyakorlatot, és este 2-t. Akkor jobban ráveszem magamat, és ha már este mégse lesz kedvem edzeni, akkor is, legalább a felét megcsináltam reggel. Rubint Réka egyszer azt mondta, hogy ő mindennap edz, minimum 20, maximum 90 percet. De TÉNYLEG MINDENNAP. Lehet, hogy ez jó, mert 20 perc edzés tényleg röhejesen kevés, és már az is annyira megnöveli a jókedvemet. Meglátjuk. A szeptemberi csúfos leállás után már nem akarok elhamarkodott kijelentéseket tenni. Szeretném, ha lenne kitartásom csinálni ezt is, és a diétát is. Kérem Istent, hogy adjon erőt ehhez, de lehet hogy megint elgyengülök....Remélem nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése