2012. január 4., szerda

újrakezdés hatodik hét: (január 2-8.) január 4-ei edzés

Hát sajnos a szilveszteres-újéves hétre maradt a két edzés nem sikerült többet beiktatni. Viszont rengeteg dolgot kellett elintéznem, rengeteg emberrel találkoznom, csomagolnom, átgondolnom, hogy mit viszek magammal Franciaországba, mi az, ami hiányzott az előző félévben, stb.

Hétfő volt az utolsó napom Magyarországon, ezért nem tudtam edzeni, a kedd elment az utazással, ma pedig szerda van, szerencsére még nem kell dolgoznom az iskolában, ezért ma volt időm lenyomni a fegyencedzést.

Has:
ötödik lépés
3X20.
Ezzel teljesítettem a haladó edzéscélt. Lehet hogy elkezdhetem a húzódzkodós térdemelést, a hatodik lépést a következő alkalommal?

Húzódzkodás:
Második lépés, már jobban ment:
3X7

Szerintem ennyit még soha nem sikerült csinálnom.

Guggolás:
Harmadik lépés
 1X17
aztán
1X21
és még egyszer
1X21
Szóval itt is érzem a fejlődést, tök jó.

Fekvőtámasz:

Térdelős fekvőtámasz

3X21.

Hát ez csak eggyel több mint a múltkor, de nem baj. Valahogy azt éreztem, lendületesebben tudom csinálni, erősebben megfeszítettem a hátamat, lábamat, hasamat, vállamat közben, jó érzés volt....


ÉÉÉs igen, elkezdtem a hidat:
Híd első lépés:

3X50
Vagyis sikerült kinyomni elsőre a haladó edzéscélt. Nem volt nehéz gyakorlat, írta is a könyv, hogy terápiás. Viszont nagyon jó volt újra érezni a hátizmaimat, mindig is nagyon szerettem a hátgyakorlatokat, mert irodista koromban megvédtek a hátfájástól, segítettek, hogy jobban kihúzzam magamat és szebb, nőiesebb legyen a járásom és a mozgásom.

Még annyit, hogy elkezdtem a paleolit táplálkozást. Már eleve egy kis súlyfelesleggel jöttem ki Franciaországba, és itt még rápakoltam 8 kilót a mértéktelen édesség- bagett- és sajtevészettel. A barátaim meg is jegyezték, hogy ezek szerint tényleg annyira jó a francia konyha, ahogyan azt mindenki mondja....

Véget akarok vetni ennek, vissza akarom kapni a régi alakomat. Nem is csak a külsőm miatt, hanem azért is, mert utálom, hogy egy függőség rabja vagyok.

Az a tervem hogy csütörtökön és vasárnap futok, péntek és szombaton pedig fegyencedzek még. Meglátjuk, remélem összejön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése