2012. január 6., péntek

Rém szuper napom volt, nagyon régóta most először. A november nagyon nehéz volt, akkor sok rossz dolog is történt és nagyon vártam már a hazamenést. A december is ezzel a várakozással telt, otthon nagyon jó volt, de akkor is felkavart, hogy mennyire hiányzik nekem Magyarország, és nincs kedvem visszajönni. Most visszajöttem, és tudom, hogy már csak 6 hónapom van, ezt még kiélvezem. Több örömöt és bódottágot akarok belenyomni mint az első négy hónapba. Az Adj király katonát tanítottam meg ma a suliban, minden szuperül ment, a kölykök imádták, és emiatt rém boldogan jöttem haza.

Ma nem mentem futni mégse, mert viharként tombolt kint a messzi távol. Egy kis esőben még elmegyek futni de ma egyenesen szakadt, mintha dézsából öntenék, és a szél is viharos erejűvé fokozódott.Ezért inkább lenyomtam a fegyencedzést a jó meleg lakásban. rem. holnapra jó idő lesz és mehetek futni:) Amúgy 5-10 fok van (plusz természetesen) és rengeteget süt a nap (napközben, amikor dolgozom). Totálra mint márciusban:)

Has:
ötödik lépés
3X20.
Megint ezt a sorozatot nyomtam le. Még félek elkezdeni a hatodik lépést. De lehet legközelebb....

Húzódzkodás:
Második lépés, még mindig, de ez a hét darab megy, és elég szépen, szabályosan...jó lesz ez...
3X7

Guggolás:
Harmadik lépés
 1X21
aztán
1X30
és még egyszer
1X30
Fú, ha teljesülne a 3X30 az úgy imádnám.....De már látom a fényt az alagút végén.

Fekvőtámasz:

Térdelős fekvőtámasz

3X20.

Hát ez eggyel kevesebb mint a múltkor, de mindegy.....

Híd második lépés:
3X17....

Igen, ez a második lépés elég nehéz, ráadásul nem tudtam teljesen nyújtva tartani a lábamat, a könyv is írja, ha nem megy nyújtott lábbal, próbálkozzunk hajlítottal. Ez lesz egyelőre. Jó kis kemény gyakorlat,  remélem sikerül vele haladnom.

Tehát akkor változik a terv, holnap futás, szombat fegyenc és vasárnap futás.Remélem, sikerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése