2012. január 26., csütörtök

újrakezdés kilencedik hét2.: (január 23-29.)

Kedden futottam, szerdán semmi, ellinkeltem az edzést, ma pedig csütörtök este van. Szerdán nem dolgozásom ellenére rengeteget készültem itthon egy műsorra a kicsiknek. A csodaszarvas történetét adtam elő, és hajnali egyig fordítottam, rajzoltam képeket Hunorról és Magyarról, nagyon fáradt voltam már szerdán, nem tudtam edzeni, főznöm is kellett....Viszont ma sikerült behoznom. Még kéne holnap vagyis pénteken futnom, és szombaton fegyencedzenem, remélem összejön, bár 7végén ottalvós buliba megyünk Burlatba, egy kis francia faluba, ahol kb 1000-en laknak, egy hatalmas hegy tövében terül el, mesebeli kispatak folyik át a falucska főterén, és minden épület minimum a 15. századból származik. Vagy még régebbről. Imádom, varázslatos:)

NNNa fegyencedzés:

Guggolás harmadik lépés:  3X30

Fekvőtámasz 3. lépés megvan a : 3X30

Húzódzkodás: a könnyítettből már 3X21 megy

Has: a fekvésben lábemelősdiből , 3X30  még mindig, 6-ik lépést kellene már nyomatni


Híd: Még mindig 3X25 a második lépés többnyire, de a lábkinyújtás nem megy, de már sokkal inkább vállból, hátból, derékból húzom fel magamat. Korábban inkább a hasammal emeltem magamat. Szerintem kezdek ráérezni......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése