2012. január 15., vasárnap

újrakezdés hetedik hét: (január 9-15.) a hét többi része

 Kedd este valóban elmentem futni, ahogyan az előző bejegyzésemben ígértem, és találtam egy faágat a parkban, ahol meg tudom csinálni has hatodik lépését, azaz meg tudnám, ha nem lenne irtó nehéz. Valahogy himbálódzok össze-vissza, és nem tudom magamat megtartani, párszor sikerült felrántani a lábamat, de ennyi. Ezért elhatároztam, hogy rámegyek még az ötödik lépésre magasabb ismétlésszámmal, illetve kísérleti fázisban gyakorlom a hatodik lépést is, ha épp futás közben szembe jön egy arra alkalmas faág. Lehet, hogy idővel a himbálódzásból lesz igazi térdfelhúzás is.

A faág mellett még egy opció a játszótér, viszont sajnos ott minden túl kicsi. Van egy mászóka és egy csúszda, felkapaszkodtam mindkettőre, de majdnem leér a lábam. Hát igen, úgy tűnik, kinőttem már ebből:)
Még egy opció, hogy a ház mögött találtam állványokat, amire szárítókötelek vannak kifeszítve. Ott is megpróbáltam a térdfelhúzást. Az nem imbolyog annyira, mint a faág, viszont rém koszos és a fém vágja a kezemet, amikor kapaszkodom, de szerintem azért megteszi majd. Elég sok marokkói és algériai bevándorló lakik a háztömbünk azon a felén, elég furcsán néztek a csadoros nők, hogy mit művel ez a szégyentelen nyugati csaj ott a szárítókötélen:)

Ezt követően csak szerdán és szombaton edzettem, szerdán voltam futni is, ma pedig vasárnap van, és mára is tervezek egy futást:)

SZERDAI EDZÉS:

Húzódzkodás:


3X7

Fekvőtámasz harmadik lépés:
3X25, egész jó

Guggolás 3. lépés
3X15, ez most egyáltalán nem ment, nem is értem, talán azért mert futás után edzettem és fáradtak voltak a lábaim?

Híd: 2. lépés:
Ebből megy 3X25, de nem nyújtott térddel, viszont mintha már kicsit jobban sikerült volna kinyújtani.

Has: hatodik lépéssel próbálkozás: 3X3

SZOMBAT:

Húzódzkodás:
Itt most azt találtam ki, hogy fejlődjek egy kicsit, hogy amikor az asztal alatt vagyok, akkor nem nyújtom ki a testemet, hanem kicsit magam alá húzom a lábamat. Szerintem így könnyebb a gyakorlat, de azért jóval nehezebb mint az első lépés, ebből ment így, könnyített változatban:
3X12

Fekvőtámasz harmadik lépés:
3X25: ez nem lett több, de nem baj

Guggolás 3. lépés
3X30,

a múltkori csúfondáros 3X15 után most sikerült kinyomni a haladó ismétlésszámot, amit korábban még soha. Ezt egyébként máskor is megtapasztaltam már sportok során, hogy egy nagyon gyengére sikeredett edzés után ugrásszerűen megugrik a teljesítmény. Mintha a szervezet kicsit "rákészülne" a teljesítménynövekedésre...????vagy nem nem tudom....

Híd: 2. lépés:
Ebből megy 3X25, de nincs nyújtott térd....De próbálkozom vele, hátha egyszer csak jó lesz.:)

Has: hatodik lépéssel próbálkozás: 3X3 ez elég gyatra, elhatároztam, hogy visszatérek még az ötödik lépéshez. közben meg gyakorlom már ezt a hatodikat is.

Szerintem jövő hétre is maradhat a kedd szerda szombat fegyencedzés kombináció, a hét többi napjára meg iktatok be futásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése