2012. január 10., kedd

újrakezdés hetedi hét: (január 9-15.) január 10-ei edzés

Hétfőn kellett volna futnom, de hulla fáradt voltam, 7végi kirándulás, későn hazaérés, hétfő reggel későn ébredés, iskolában sokat dolgozás (cirkuszi állatok készítése újrahasznosított szemétből), este hullafáradtan bevásárlás és főzés, este 11-kor ágyba kerülés.

Ma kedd reggel van, és sikerült lenyomnom a fegyencedzést reggel 7 és 8 között, annak ellenére, hogy alig bírtam magamat kirángatni az ágyból.

Húzódzkodás:
3X7
Ezzel kezdenem kellene valamit, lehet visszatérek ahhoz, hogy csinálok másfeledik lépést is előtte, aztán második lépés. Régen mindig bemelegítettem az eggyel könnyebb gyakorlattal, pl. ha a harmadik lépésnél tartottam akkor a másodikból csináltam párat bemelegítésnek. Most ezt abbahagytam ami lehet hogy hülyeség volt.

Fekvőtámasz harmadik lépés:

1X26
1X23
1X20

Jól kezdődött, de a végére elfáradtam....azért itt is van kis fejlődés

Guggolás 3. lépés
1X23
1X27
1X27

Itt is van egy kis fejlődés az előző edzéshez képest, jó ez.

Híd: 2. lépés:
Ebből megy 3X25 de nem tudom kinyújtani a lábamat. Lehet nem is az a baj, hogy nem vagyok elég erős hanem nem vagyok elég hajlékony. Ha leülök a földre úgy, ahogy a könyvben írják (megnéztem magamat a tükörben), akkor alig tudom magam mellé lerakni a karomat anélkül hogy ne görbítsem be a hátamat. Szóval a kiinduló helyzetet is alig tudom megcsinálni, nemhogy a gyakorlatot.....Hát igen, messze földön híres hajlékonytalanságom ismét akadályozó tényező. Lehet elkezdem újra a nyújtós gyakorlatokat, mint 18 éves koromban.

Has:
Itt már a 6-ik lépés jön, amihez kell rúd, a játszótéren van is, de ezt csak este nyomom le, most ugyanis iskolába kell rohannom, és pom-pom már vár rám:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése